Bebeğimde dudak bağı mı var arkadaşlar ben bugün fark ettim de doktora gitmeli miyim hemen
adenuz var gibi duruyor
adenuz evet dudak bağı var aldırmazsanız dişi ayrık çıkabilir doktora gidin bence