rabis0307 diş kökleri beyazlamış ama daha var .kabaracak sonra çizik gibi olucak daha sonra .. bence 2 ay daha gelmez .diş yatakları belirdigi için kasintidan dolayi huysuzdur .havuç verin eline yada diş kasiyiciyi buzdolabına soğutup verin rahatlar 🌸🌸