Ben aslında İstanbul’da ikamet ediyorum ama burda ne yazık ki aylarca beklememe rağmen ameliyat sırası gelmedi. Geçen her süre oğlumun aleyhine işlediği için bir tanıdığımızın aracılığıyla Eskişehir’e gitmek durumunda kaldık. O yüzden diğer doktorları tanımıyorum ama sanırım iki çocuk cerrahı vardı. Bizim için de süreç zor geçti oğlum 16,5 aylıktı ve oldukça hareketli de bir çocuk. Özellikle ilk üç gün inanılmaz kötüydü, ama şu an çok şükür iyi. Üç günden sonra çok güzel toparladı şişi inmeye, morlukları geçmeye başladı. Şuanda da testiste birkaç dikişi kaldı düşmeyen. Sünnet yeri tamamen iyileşti diyebilirim.