Kızlar bebegim 15 aylik dış geliyo sanırım ama dis den pişik olduğunu ilk defa gördüm pişik kremi kullanıyorum bepantol baby ve altını sürekli temiz tutuyorum sildikten sonra kuruluyorum ama geçmiyor yine aynı oluyor bir çözümü var mı acaba böyle başına gelip de tecrubeli anneler bilgi verirseniz sevinirim not: doktor krem verdi ama günde 2 kez sürüyorum geçici geçiriyor yine aynı oluyor