Aylizzmm Cay ile detox ile zayiflanmadigini görmüş oldum yemek yemeyi çok seviyorum ama günde 2 öğün yiyorum nasıl veremiyorum anlamıyorum 2. Dogumumdan sonra yok yapıştı üstüme simit bölgem var 158 boy 54 kiloyum kiloma takıldığım için değil aslında elbise giysem alt karnım hop hemen çıkıyor pilates yapmak istedim sporsuz olmaz dediler onuda yapamıyorum kuyruk sokumum çatlak ağır bisey yapamıyorum kısacası nasıl bisey yapabilirim 21 gün şekersiz yapiyorlar faydası olurmu yaptim oldu dediğiniz bisey varmi
ebrusglm Aylizzmm kilon ideal aslında. Göbek bölgesi şekerli yiyecekten olur derler ama benim de sorunum olduğu için bişey diyemiyorum😁 150 boy 63 kg dan selamlaar
Aylizzmm ebrusglm evet kilom çok yok ama göbek sagolsun yani yapıştı bana spor da yapamıyorum birde tatlıyı seviyorum acikcasi yemeği çok yemesem de 21 gün şekersiz diyeti varmış instagramda denk geliyor hep
ebru171_ Bende zayıf olmak istiyorum artık kız ken 50 kiloydum bir yılda hamilelikle 105 kilo oldum şimdi 80 e düştüm ama ilerleme olmuyo öylece kaldım yerinde sayiyo kilom,😭😭😭varsa tavsiye öneri herşeye açığım
Aylizzmm ebru171_ bende ilk doğuma 74 ile gittim ikinci de fazla almadım ama çok düzensiz besleniyorum sanırım ondan sabah çocuklarla ayakta atistiriyorum akşamda eşim geç geliyor bazen çocuklarda babasını beklemek istiyor geç yiyoruz acıkmış oluyorum fazla kaçırıyorum