Arkadaşlar bebeğimin birkaç gün burnu akıyordu ve tıkanıyordu evde serum fizyolojik ve hava Mak ile serum fizyolojik vermiştik buharla 3 4 gün Burun akıntısı sonrası bebeğim gece nefes alamazsınız da güçlükle nefes almaya çalışırsnz ya boğulur gibi öyle sesler çıkardı ve ağlayarak uyandı çok telaslandik hastaneye acile gittik, neyse hava verildi ve 3 ilaç yazıldı biri zinco biri iburamin zero biri klamoks antibiyotik, şimdi şöyle bebegme şurup içirmek perişanlık içmiyor yarisi iceri yarışı dışarı şimdide iburamine baktım 2 yaş altı verilmez diyor ama bebeğim 1 yaşında antibiyotik 2 kez verdim ama yok krup hastalığı dediler evde bolca hava verin vs dediler fakat hu ilaçları içiremiyorum çok zor şırınga da denedim yok yani ne yapmam lazım ilaçları kesmek istiyorum fakat ilerler mi ne olur bebeğimin halı, yani bu iburamin zero nun sansa gördüm prospektusunu 2 yaş altı verilmezide ama dr da yazdı yani acilde ne yapmalıyım başına gelen var mı kendim zamanla bu hastalığı geçiremez miyiz ateş vs yok burun akıntısı nefes almakta güçlük var ve krup hastalığıni bilenler bilir köpek havlaması şeklinde soluyor bazen :/