Deletedmom322 Kefir kaçıncı ayda veriliyor acaba arkadaşlar, 6 ay 14 günlük bebeğim, ek gıdaya başladık. Yoğurt her gün yiyo. Bugün bir iki kaşık kefir verdim,sevdi ama fazla vermedim. Siz veriyo musunuz, ya da ne zama verilmeli?
Ikrazumra19 Deletedmom322 kimi doktor 7. Ay diyor kimisi 9.ay ben 9 veya 10.ayda vermistim biraz daha agir gelebilir kefir en azindan 8.ayi filan bekleyin derim
Deletedmom322 Janss teşekkür ederim, tattırdım bugün ben de ama merak ettim. Her yerde farklı söylenti var. Ara ara vereyim bari 😊
Deletedmom322 HilalKaan küçük kavanozlar aldım, her gün birer tane açıp yediriyorum. Bitince tekrar mayalıyorum.
Deletedmom322 1090510336 evet araştırdım birazda migrosta kefirzadem markası var en iyisi oymuş. Ondan alıp verdim bugün ilk kez
Janss Deletedmom322 Çoğu kaynak ve uzman 6. ay itibariyle sindirim sistemi dostu kefirin kullanımını önerir. 🌹