Kızlar oğlumu karın ağrısı şikayeti ile götürdüm kan ve idrar tahlili verdim 3 buçuk gibi kani idarari biraz daha geç verdi geçen de bu saatlerde verdiğimizde 7 den sonra e nabiza geçmişti ara ara girip bakıyorum şimdi halen yok muayene kaydı da çıkmıyor ne zaman çıkar bilgisi olan varmi acaba Bi sorunmu var acaba endiselendim de hormon testi biyokimya birde hemogram istedi