Hanımlar merhaba,
Sağlık ocağı 8 aylıkken hemogram bakılması gerektiğini söyledi tahlil yapıp gelmemizi istedi, ben de 7 aylıkken Dr tahlil yapılacak dedi dediğimde olur erken de yaptırıp getirebilirsiniz dendi. Aklıma takılan sormayı unuttuğum şeyler;
Kan tahlilinde öğleden sonra gidebiliyor muyuz var mı bu şekilde yaptıran?
Yetişkinler aç oluyor ama bebek sonuçta bu tok karnına bakıyorlar mı?
Bir de sanırım yaşında tekrar tahlilleri var bu onunla aynı mı?
Bir de kan alırken bebek hemşiresi mi ne talep mi etmek gerekiyor bı sorun çıkar mı bu konuda nasıl yol izlemeli
Bilgi verirseniz sevinirim