Melkkkk
Ben kızıma 2 yasini 5 ay geçtikten sonra filan biraktirabilmistim hatta evde 8 veya 9 emzik vardi o derece o zamana kadar da hep çok denedim ama olmamıştı sonra internette su balona bağlayıp uçurmak var ya onu gördüm deneyim şansımı dedim ve çokta ümitsizdim açıkçası bağladık kızımla bay bay yaptık uçurduk ilk elbette çok ağladı ama camdan baktık mesela aaa kuşlar almış susarsak getirecek dedim kuşlara seslendim işte getiriyorlarmis annecim hadi oyun oynayıp bekleyelim dedim yemek yiyelim getirecek kuşlar derken ümidini kesti
Emzigin ucunu kesmeme rağmen emmisti o derece birakmiyordu ama başardık şükür