Sorum saçma gelebilir ama bu benim için sıkıntılı bir durum. Bebeklerinizle tek dışarıda olduğunuzda nasıl tuvalete gidiyorsunuz ? ben bebeğimle sık sık dışarı çıkarım özellikle avmye giderim hiç değilse bir kere tuvalete gitmem gerekiyor ama bebeğimi bırakacak kimsem olmadığı için mecbur onu da götürüyorum. Kapının önüne arabasıyla bıraksam biri alır götürür diye ödüm kopuyor bu devirde kimseye güvenip emanette edemiyorum. Bir iki kere engelli tuvaletine soktum arabasıyla ( engelli tuvaletleri daha geniş araba sığdığı için )ama başkasının hakkına girdiğim için ve bebeğimi tuvalete sokmak istemediğim için kendimi kötü hissettim ama mecbur kaldım işte. Tuvaletimi tutma alışkanlığım da hiç yoktur bazen saat başı tuvaletim gelir zaten daha sonrasında otobüse falan biniyorum hiç gitmemek çok zor olur benim için siz nasıl yapıyorsunuz bu durumu ? 😕