ikiKudurukAnnesi Çocugum da böyle bir durum yaşayan var mı 1078 çıktı kızımın çocuk metabolizma ya yolladı doktor
sumshnn Tubor gitinz mi acaba bizimde eksik diye ilaç kullandık. Çok düzenli de vermedim ama 650 lerde şuan . Yüksek gözüküyor. Daha doktora gitmedik
skulturoglu ikiKudurukAnnesi merhaba gidebildiniz mi bizde bugün öğrendikte yüksek çıktığını araştırırken başlığınızı gördüm, ne dedi doktor
ikiKudurukAnnesi skulturoglu çok önemsemedi canım 1 sene sonra tekrar kan tahlili yaptırıcaz bir de 1 ay sonra karın ultrasonu yapışacak sizin kaç çıktı doktorunuz ne dedi
Sogukbaklava ikiKudurukAnnesi 6 ay önce referans aralığı 770 kızımın 970 çıktı 2 doktora gittim önemli değil dedi . Sağlık ocağına gittim bugün tekrar baktırın dediler kş baktıracaktım zaten sürekli aklım orda . Düzeldimi sizin değer yoksa yüksek mi halen