Merhaba anneler. Bebeğim 42 günlük bu gün çok kustuğu için doktora götürdüğümğzde idrar tahlili yapıldı ve idrar yolunda enfeksiyon çıktı. İdrar kültürü yapıldı ve sonuç çıkınca antibiyotik başlanıcak. Henüz çok küçük olduğu için çok korkuyorum. Bu kadar küçükken başına gelen antibiyotik kullanan varmı acba