Dgrzglsnn_ merhaba benim kızım da uyumazdi durmazdi surekli aglardi doktor enfeksiyon olabilir kultur alicam dedi ve enfeksiyon cikti ilk zamanlae yenidogan yogunbakimda yatmisti mikrop kapmis sancilari oluyomus 1 hafta kadar yatis verdi sonrasinda bebegim huy degistirdi resmen gayet sakin bi bebis oldu bir de 4 ay salya artmasi vs bizde de olmuştu bir de atak dönemi bebisler gelisiyor böyle olmasi normal sonrasi gayet güzel geliyor size is yaptirmiyorsa birkac ay is yapmayacaksiniz kacariniz yok😅