gencmom_ kez mr gircem yarın mr var çok korkuyorum her girdiğimde kalbim sıkışıyor gibi oluyor Nasıl kendimi sakinleştirebilirim kendimi şimdiden sıkıntıya girdim
bisenakillisinzaten gencmom_ geçmiş olsun ☹️ düşünmeyin şuan kafanızı dağıtacak başka şeyler yapın müzik dinleyin. Sanki normal bir yere gidiyormuş gibi düşunun
cikolataliekmek gencmom_ yanınızda birinin girmesine izin veriyorlar mı? Benim beyin mr i cekileceginde yanımda mutlaka birisi girer ara ara ayaklarımı tutar onların orda olduğunu bilmek beni rahatlatır
balinayakafaatanhamsi gencmom_ kapat gözünü. Ve o anın geçeceğini. Hemen çıkacağını ve normal hayatına geri döneceğini düşün. Sonra aklına bir yemek tarifi getir. Ve kafandan o yemeği yapmaya başla. Adım adım yap o yemeği. Pişmeden çıkmış olacaksın 😙
nisakus10 gencmom_ devlet hastanesinde mr kayit sisteminde calistim 1kisi yakinini almaya izin veriyorduk siz sorun cunku mr kimseye zarari olmayan bir cihaz
bendis gencmom_ ben rica etmiştim izin vermişlerdi hep. Eşim başucumda olup bana bişeyler anlatır, kaç dakika kaldığını da söyler arada. Hatta komik anılarımızı anlatıp güldürme derim herseferinde😂
gencmom_ balinayakafaatanhamsi ah mantıklı ama benim beynimde sorun var belki ondan daha çok endişeleniyorum 🥹 Ama deniycem
gencmom_ fatmaa12345 kireçlenme diyorlar canım çok sağol Şu beyaz Bi boncuk var :) Onu detaylı inceliycekler