2 yaş 2 aylık oğlum, yaklaşık 15 gündür falan ayırdım sıkıntı yaşamadık daha erken ayırırdım ama evimiz müsait değildi şimdi yeni eve geçtik geçer geçmez ayırdım çokta rahat oldu. Benim oğlum da çok dönerek yatar sürekli üstünü açar park yatağında yatıyor hala öbür türlü güvenemiyorum düşer diye. Zaten odası bizim odanın dibinde hemen, ağlarsa hemen duyuyoruz koşup bakıyoruz bazen ben bazen babası yani iyi oldu oğlum da alıştı odasına