1994a_ 3.5 yaşımda kızım var ama artık sabrımın sonuna geldim hiç durmuyor sürekli muz mız hiç oturmuyor kreşe gidiyor ama eve gelincede öyle normal mi ya benim gibi olanlar var mı ne zaman geçer bu durum