cikolataliekmek Annelerim oto koltuk alacağız ancak arabamız da izofix bulunmuyor, yoyko bear kemerle de kullanılıyormuş. Sizler memnun musunuz?
pasaklisinkukuli cikolataliekmek cok memnunuz arabanjza izofix aparatı alarak izofixli yalabilrsiniz cogu araba oluyor bi araştırın
tugces09 cikolataliekmek biz aldık fakat henüz kullanmadik arabaya da takmadik henüz ctesi uzun yola gideceğiz o zaman kullancaz
Hiilyuss cikolataliekmek bizim araç da eski isofx yok kemerle bağlı sağlam duruyor ama hiçbir özelliğini kullanamıyorsunuz izıfix yokken
cikolataliekmek pasaklisinkukuli güvenilir oluyor mu acaba bilginiz var mı aslında internette gördüm de
assyaumay pasaklisinkukuli ben bağlantısını yağtım dakat içindeki siyah pedi çıkmıyor çocuğun kafadı da oraya sığmıyor yani iç pediyle beraber çıkıyor bu sefer de koltuğa çok gömülüyor bebeğim daha 4 aylık nasıl yapacağım
cikolataliekmek pasaklisinkukuli çok teşekkür ederim 🙏🏻 siz o zaman bu oto koltuğu izofixle mi kullandiniz 😊
cikolataliekmek pasaklisinkukuli onu yorumlarda okudum ama sağolun yine de bilgi verdiginiz için, açıkçası yatış terleme ve camdan dışarıyı seyredip seyredememe durumunu merak ediyorum 😬
pasaklisinkukuli cikolataliekmek hafif yatıyor yüksek değil tam bir camdan seyretme olamıyor o medellerden değil
Hiilyuss cikolataliekmek çok hafiften gidiyor ama oturur pozisyon yine kullanılmıyor. Şu isofix bağlantısı satın alanlar varmıs alıp deneyip haber veririm😂
tugces09 cikolataliekmek cumartesi uzun yolculuğa çıktık bu arada ilk defa kullandık bebeğim içinde rahat uyudu 🙏🏻
cikolataliekmek tugces09 bunu duyduğuma çok sevindim 🙏🏻 benimle paylaştığıniz için çok teşekkür ederim 🙏🏻