ilay-mom kesinlikle . Helede sağlıkla ilgili bişey . Mamalar da almış başını gitmiş . Sütüm ne yaptıysam olmadı öeme reddi yaşadık mama içiyoruz. Bir kutu mama 800 lira olmuş haftada iki kutu alıyoruz . Canları sağ olsun yeter ki doysun sağlıklı olsunlar tabi ama temel ihtiyaç bu kadar pahalı olmamalı