Ben eşim 2 kızım hasta olduk ve sonunda 3 aylık oğluma da bulaştı. Burnu ve genzinde hırıltılı var burnunu temizlemem lazım ama elimde serum fizyolojik şu yok evde suya kaya tuzu attım bu sefer de bununla yapmaya korkuyorum yapabilir miyim bilen var mı öksürüyor burnu tikanacak diye korkuyorum.. ve diğer kizlarimda hiç yapmadım burun temizliği şırınga ile bunu nasıl yapicam bundan da korkuyorum açıkçası nolur bilen cevap verebilir mi