miniklerinannesii00 Kızlar merhaba aranızda bebek çikolatası ve çikolata atölyesinden çikolata yaptıran var mı? Üçüzlerimin doğum günü için yaptırmak istiyorum ama erir diye de biraz kararsızım
TwinsAndBeren miniklerinannesii00 bebek çikolatası sayfasından yaptırdım tadı çok güzeldi doğumdan 1 ay önce yaptırdım erime bozulma vs olmadı ben çok memnun kaldım
minikmucizemaak miniklerinannesii00 Doğumdan 1 ay önce yaptırmıştım ben instagramdan. Soğuk odada tuttum erime olmadı. Tadı da mükemmeldi. Çikolatadeposuu sayfasından yaptırdım