Bebeğim 32 günlük 14-16 saat uyanık kalıyor. Hiç bir şekilde uykuya girmiyor.Beslenmesi kilo alması iyiye gidiyor. Gündüz 1 saar bile uyumuyor hep direniyor Kendimi çok yetersiz ve mutsuz hissediyorum. Bir yerde yanlış mı yapıyorum yardımcı olabilir misiniz