Merhaba güzel anneler iyi akşamlar kızım 2 yaşını 3 ay geçti bugün tuvalet eğitimine başladık ama biraz zor geçecek gibi çiş var mı e var mı dediğimde var diyo gidiyoruz ama yapmıyo kalkıyoruz yine yapmıyo bu döngü devam ediyo bezini bağlayınca bezine yapıyo bu süreçte nasıl olur deneyimleriniz nelerdir nasıl kolay bitiririz bezi.
Şimdiden çok teşekkür ederim 🎀