Arkadaşlar benim çocuğum 3 yaşında yeri geldi aşılarını bi kaç gün hafta vs geç yaptık bazen bazı durumlarda erteleyebiliyor. Sonuç olarak yaptık . Genelde bi süre vardır çocuklar çağırılır ve yapılır bi kaç gün içinde . Bu grev anayasal bir hak . Ve bir nedenlerine baksanız en çok da bizler için yapıldığını anlarsınız . Bazen raporlu ilaçlarımız oluyor ya da yakınlarımızın antibiyotik, mide ilacı vs kullanması gereken dönem ama bakanlık yazma diyor resmen b sürü şeye şartlandırma getirmiş . Günler öncesinden belli hangi gün kapalı olacak diye Asmler . Ya gitmeyin ya da sonrası zaten aşı ve diğer işlemlerimiz yapılacak. Zaten Türkiye şu an çok karışık herkes agresif birazda ılımlı olun hemen herşeyi eleştirme moduna geçmeyin lütfen