1.5 yaşında kızım hiç hastalık geçirmedik bu kadar zaman içinde ama 1 hafta önce gece 4 de 39.9 ateşiyle acile gittik bişeyi yok diyip ağrı kesici verip gönderdiler eve geldiğimizde yine ateşliydi ölçtüm 39.2 ydi ıslak havlular duş vs indirdim ateşini uyuttum öğlen 4 e kadar sürekli çıktı ateşi indirdim derken artık çocuk doktoruna götürdüm havale geçirdi kızımne doktor çok kızdı bu şekilde nasıl gönderdiler eve diye.sonuç olarak kan ve idrar aldıı hiçbirşey çıkmadı bu ateş normal değil diyerek tokat üniversite araştırma hastanesine sevk edildik arabamız başkasında olduğu için gidemedik turhaldaki hastaneye zar zor yatışımız yapıldı.hastanede 2 kere havale geçirdi göz kayması+sol bacak kasılması oldu 4 gün yattık hiçbişekilde bişeyi yok çocuğun denildi ve çıkışımız yapıldı daha sonra akdeniz anemisinden şüphelendi doktor (bi daha ateşlenirse tokata götürün buraya getirmeyin biz bulamıyoruz bi neden göremedik denildi)dün 11 de eve geldik artık yine ateşlendi bugun yine ateşlendi ama çok şükür yüksek ateş değil hafif özel doktora randevu aldık götürücez ankara yada samsuna bildiğiniz iyi bi başka doktor varmı? Etrafınızda Akdeniz anemisi olan biri varmı