cevriyeee Merhaba hanımlar bugün kan verdim benim bildiği sonuçlar öğleden sonra çıkıyordu yanlışmı biliyorum ?
simseklivekalpli cevriyeee barkodun resmi varsa öğleden sonra çıkmıştı ben oradan gördüm. E nabiza düşmesi ertesi günü buluyor
cevriyeee Cevaplar için teşekkürler arkadaşım Rize’de yaşıyor o illa gün içinde çıkar dedi ondan emin olamadım😂