SerpilAkbulut benim bebeğim 20 günlük ve bronşitolit dendi. Nereden aldı bu virüsü bilmiyorız. Biz de buhar uyguluyoruz. İlaç yasak çok küçük diye. Aksi gibi ben de çok ağır hastaboldum. Öksürük hapşırık ne ararsanız var. Kuzumdan bulaştı sanırım. Bir de bağışıklık sistemim çöktü kızıma üzülmekten,yorgunluk ve uykusuzluktan, ağzım dudaklarım dilim gözüm yara içinde. Çok kötüymüş bu lohusalık dönemi:/