livanazz Arkadaşlar merhaba bebeğim 2 buçuk aylık arada calpol veriyorum ağrısı olduğunda ne kadar doğru bilmiyorum siz ne zaman vermeye başladınız
PamukPrensesannesii livanazz Ağrısı olduğunu nerden biliyorsunuz ? Calpol ateş düşürücüdür , gerekmediği durumlarda verilmez. Çocuğunuza zarar vermeyin 🌺
aslananne27 Ogulluana aynen ne ağrısı varmış 2 aylık bebeğin en fazla gaz sorunu olur onda da ağrı kesici vermek jajsjsjsjsj
livanazz Dlkuzn üzerinde ağrı kesici ateş düşürücü yazıyo benden grip kaptı galiba nefes alamıyo sürekli ağlıyo gözleri filan kızarmış bende verdim bi çay kaşığı
huda1903 livanazz bende grip olduğunda doktor bir çay kaşığı verebilirsin dedi yorumlara çok aldanma covid olmuş bebeğim ateşi falan yoktu çok huysuz olursa ver demişti 1 aylıktı verdiğimde bugün de 2 aylık aşı vuruldu ebe de çok ağlarsa ver dedi
PamukPrensesannesii livanazz Ağrı kesici ateş düşürücü gribe iyi gelir mi ki ¿ Siz bol bol burnunu temizleyin , ateşi çıkmadıkca vermeyin bence. Doktor gerek görürse soğuk algınlığı için iburamin şurup yazar ama onu da 2 aylık bebek için pek desteklemezler.
mervekb livanazz beyaz eşyalarımiz Bosh marka, memnunum. Profili daha alt kalite gibi geliyor. Aynı fabrikadan çıkıyor olabilirler önemli olan kullanılan malzemedir benim için.
talhamamy livanazz benım bebegım de 2,5 aylık çok ağladı zamanlarda bi çay kaşığı veriyorum rahatlatıyor gaz sancısına iyi geldiğini düşünüyorum karın ağrısı oluyor cnuku
bisenakillisinzaten livanazz Yok ben arkadaşa cevap yazdım gerçekten ne ağrısı olduğunu sormuştum ama gripse ve ağlıyorsa bir çay kaşığı verebilirsiniz rahatlatır. Bir de kendiniz emziriyorsanız günlük sarımsak yutun. Bebişlerin bağışıklığını güçlendiriyor
mervekb PamukPrensesannesii 😂😂 bundan bi önceki okuduğum posta cevap verdiğimi düşünmüştüm yanlışlık olmuş silemiyorum da 🤣
huda1903 PamukPrensesannesii benim bebeğim covid oldu ne ateşi çıktı ne başka bişey burnunu aç çok huysuzlaşır ağlarsa ateş düşürücü verebilirsin dedi