Merhaba kızlar bebeğimde açık yara şeklinde pişik oluştu pamuk ve suyla temizliyoruz bezi prima premium care pişik öncesi mustela pişik önleyici kullanıyorduk yine de pişik olunca bepantholünkine geçmiştik. doktora gidiyoruz doktorun söylediği tüm merhemleri sürüyoruz asla işe yaramıyor daha da kötüye gitti gün içinde havalandırıp fucidin de sürdüğümüz halde. Ne yapabiliriz önerisi olan var mı bebeğim 1buçuk aylık. Günde neredeyse bir paket bez harcıyoruz bez değişim sıklığından da olamaz çaresiz kaldık yarın yeni bir doktora gideceğiz. Yaşayan var mı?