elisaazrasila03 kızım 6 aylıkken ne anne diye bilinçsiz sesler cıkarmaya başladı. Şu an 8buçuk aylık bana bakıp çok net anne diyo ben sevdikçe öptükçe anne anne diyo. Anane diyo😂 bütün gün anne ve ananeyle olunca sanırım bizde sürekli tekrar ettiğimizden önce bunları söyledi😂 hadi diyo meme ve mama çok net değil ama söylemeye çalışıyo