Kızlar bebeğim 3 aylık . Önceden tek göğüs 15-20 dk faalan emiyordu 2 aya kadar falan şimdi de tek göğüs gidiyorum 10 dk falan emiyor ama ilk başlarda sütüm daha bol boldu şuan memeler terbiye oldu acaba tek göğüs sit az mı geliyor çünkü sağınca tek göğsümden 70 -80 cc falan geliyo maximum . Artık iki göğsümüde emzirmeli miyim tecrübeli kişiler yazarsa sevinirim