canselmayis Eşimin gözleri ela ve benim gözlerim açık kahverengi... Sizce bebeğimizin göz rengi ne olur? Şuan 17 günlük sanki yeşil gibi ve gün geçtikçe açılıyor... Göz rengi ne olur sizde? Tecrübelerinizi yazın kızlar...😊🌸
Hunilianne canselmayis Heterozigot (Daha büyük olasılıkla) : 50/50 Kahverengi yada Ela Homozigot (Daha az olası) : 99% Kahverengi diyor internet 🙃
Denizoglum canselmayis bebegim 3 ay 18 gunluk benim ela eşimin kahverengi bebegimin mavi 😂 nasil yakisiyor mavis mavis bakisi icimizi eritiyor ❤
Deletedmom772 canselmayis bebeyim ilk doģdukda maviydi gözleri.sonra yeşil oldu.5 ay bitdikden sonra ela oldu.yeşil birde kehribar renk ardicilla değişiyo.çok guzel gorunuyo.Keşke ela olsa diyorum.Benim gozlerimde ela🥰
Aybuke_ canselmayis valla canm onu bilemiyorm da bizden örnek verim eşim kahverengi benim gozlerimde yesil cok acık yeşil benm babamda mavi kızmda dogdugunda gozleri okdar guzeldiki masmaviydi aynı babamın gozleri sonra sonra degisik renk aldılar grimsi gbi bile oldular suan 1 yasında ve gozleri koyu yesil artk degsmez belli yesil ama benmki gbi acık degil koyu yeşil goz rengi illa değişiyo 7. Aydan sonra maviliği gitti
Sevimnaz canselmayis benim eşimin tarafı hepsi renkli gözlü mavi yeşil bizde yok şimdilik mavi yeşile dönmezse tabi 🤷♀️