Nebahat123 benim kızım da tam 2 yaşında, bu sürede hep ben baktım, işe başlamam gerektiği için 1 ay önce kreşe başladı, ilk hafta ben de kreş içinde olduğum için ağlama falan olmadı, süreyi de 1 2 şer saat arttırdılar, ikinci hafta onu bırakıp dönecek şekilde anlaştık, iki gün giderken ağladı ama kısa sürede içeride sakinleştirdiler, daha sonraki günlerde hiç sorun yaşamadım, ilk gün eve dönünce ben de hüngür hüngür ağlamıştım, ama şimdi keyfi yerinde, yeni şeyler öğreniyorlar eğleniyor, sizin içinde zor oluyor başlangıçta ama daha iyi bir gelecek imkanı olacak ona, bir müddet sabredin eve gelince bolca sarılın oyun oynayın