bisenakillisinzaten deniz3238 sis olsa ayak üzerinde hafif bı bombelik oluyor. Bide doğduğundan beri böyle değilmiş bence normal
muno112 Tombul bir kuş anlaşılan bizim ayaklar da böyle aslında ama sürekli ayakkabı giymekten bu yükselti kayboluyor