1771717 oğlum 15 aylık hala evinde bulundururum. Bebeğim aktif emer. Bazen sütumde azalma hissettiğimde kullanıyorum. Ben faydasını gördüm. İlk doğum yaptığım zaman doktoru önermişti. Zorunlu sezeryan oldum. Doktorumda hemen mama başlamayalim. Damlayı kullan demişti. Onun sayesinde hiç mama başlamak zorunda kalmadım. Tabi herkeste aynı etkiyi gösterir mi bilemem. Ben 1 bardak suya 20 damla damlatıp içiyorum.