Banyo öncesi kıyafetlerini çıkarırken keyfi yerinde 😁 suya sokarken alıştıra alıştıra sokuyorum ayaklarından başlayıp yavaş yavaş suya sokuyorum. Su sıcaklığı için derece de aldım ama yok yani ağlıyor. Banyoda çıkınca bile sakinleşmesi uzun sürüyor ☹️ şampuanı da göz yakmıyor yani onu rahatsız edecek bütün tedbirleri aldım ama bakalım artık nasıl olacak bundan sonra