tugcegorhan12 2 gündür bebeğim çok huzursuz ishal ve daha 4 ay 4 günlük uykusundan çığlık çığlığa ağlayarak uyanıyor mama da yemek istemiyor sağa sola çeviriyor kafasını sizce bi bakar mısınız [ https://mutluresim.com/images/2024/11/04/1DHbeL.jpeg]
miraymom2 tugcegorhan12 yok sanki ama atak olabilir benim kızımda o dönemde aşırı huysuz bir şey oldu
ILYAmm tugcegorhan12 alakasız ama birsey soracam bizimde üst dudak bağı öyle . Size dudak bağı var yada yok gibi birsey söylendi mi.
zeynepyusufaslan tugcegorhan12 ataktan büyük ihtimalle benimki de 4 ay 22 günlük 3 haftadır bu şekilde sebepsiz ağlamalar var, uyumamalar, meme reddi vs . Dişler böyle olup 1-2 aya çıkıyormuş genelde ki daha var gibi duruyor
ILYAmm ay atak haftası oluyor genelde meme mama redi huysuzluk falan oluyor ama geçici bi süreç. İshal eklendiyse bi doktora goturmekte fayda olabilir.