defmommy İkisini de hiç giymedim kızlar yeşil olanı yıkadım giyerim diye ama giymedim diğeri alındığı gibi duruyor zaten ikisi de 40 beden yeşilin geldiğinde arkasında minik bir nokta vardı çektim iade istedim ama yapmadılar şal yada eşarp kapatır sorun olmaz çok minik bişey zaten ikisi de 500 er den satmak istiyorum kargo bana ait dolaptan göndereceğim