Bebeğim 2 aylık,sleepy 2 numara bez kullanıyorum,bez şuan tam oluyor orta kısmında potluk kalıyor ,3 numara kullandım çok büyük ama ondan da taşıyor bebeğim kaka yapınca sırtı da kaka oluyor bazen ön kısımda hiç kaka olmuyor hepsi sırtında, zıbını da büyük ,öyle çok çok yapsa tamam ama normal yaptığında bile sırtına taşıyor nedeni nedir ,ne yapabilirim bunun için ?