Menekkse Çocuklar arası 3 buçuk yaş nasıl bir aralık sizce? Hamilelik süreci 3 yaşından önce başladığını da düşünürsek avantajları mı dezavantajları mı daha baskın😄
Migrenimtutuyovalla Menekkse 3 bucuk yaş güzel bir aralık bence ☺️ 4 yaşında da anaokuluna verirsiniz çocuğunuz içinde sizin içinde daha güzel ve rahat olur ☺️
Deletedmom_206 Menekkse Arkadaşımın kızı 3.5 yaşında ve yenidoğan bebeği var. Kafayı yiyor. Önceden bana sen de yap diyen kadın şimdi sakın yapma diyor