Merhaba anneler 25 günlük bebeğim var üç dört gündür sürekli ıkınıyor gece uyuyamıyor bu yüzden ,bu sıra emerken de yapmaya başladı gaz damlası veriyorum gazini çıkartmaya çalışıyorum ,bu arada düzenli kakasını da yapıyor başına gelen oldu mu neler yapabilirim?