Merhaba anneler bebeğim henüz 25 günlük ,3 4 gündür sürekli bir ıkınma halinde,uykusunda bu yüzden rahat uyuyamıyor artık emerken de yapmaya başladı çok zorlanıyorum emzirirken de,gaz damlaları veriyorum,bu arada kakasını da yapıyor düzenli olarak,sizler yaşadınız mı bu durumu?