Merhaba anneler.. bebeğim 25 günlük. Bugün tartıldı totalde 1.300 gram almış %99 anne sütü diyebilirim akşama doğru sütüm azalıyor yorgunluktan iki oğlum daha var mama veriyorum şırınga ile zar zor 30 zor içiyor Aptamil veriyordum ama bitti ( sıvı mamaydı) akşam verince rahatsızlanıyor gaz yapıyor önereceginiz bir mama var mı