Cipsdelisianne Kemikli et haşlaym dedm ama cok azmış oda neyse onu düdükülye kpydum Biraz da kemiksiz et vardı doğranmamış sekilde kocaman koydum pişer mi düdüklüde yumusacık bişey olrmu ya
Slmm2006 Cipsdelisianne Pişer ben de hep öyle yapıyorum. 1-2 saatte ancak pişiyor. Et kemiğinden ayrılıyor pişince bazen. Ben düdüklüde pişirdikten sonra fırına da atıyorum. Üstü kızarsın az diye. Salçalı sos döküyorum. Kendi suyundan döküyorum. İyi oluyor. Bize sadece düdüklüde pişirip yiyince çok kokuyor gibi geliyor