hhghjk nimetin ve bexero ikisini de yaprırdım üçüncü ayda. Beş de yine yaptırcam. Tabiki her ilaç gibi yan etkisi olabilir zararı da. Ama menenjit çok kötü bir hastalık. Riske girmek istemedim. Tanıdığım bir kaç doktor kendi çocuklarına da yaptırmış ben de yaptırayım dedim. Üçüncü ay çok huzursuzdu ateş yapmadı ama. Beşinci aya bakalım.