Kızım 7 buçuk aylık doğduğundan beri bağırsakları geç gelişiyor diye kabız olduğu zamanlar çok oldu doktorum gliserin kansuk fitil önerdi ben hep kabız olduğunda ondan veriyorum yapıyor bu fitil doğal bitkisel yağlı ve içindeki dışkıyı yumuşatıyor tamamen zararsız böyle arada kabız olduğunda veriyorum yoksa çok ağlıyor yapamıyor