hhghjk Kızlar ratavirüs aşısı yaptırdınz mı bebeğinize sizce zararı olur mu bebeğime yaptırmalı mıyım
Seryy_ hhghjk 23 aylık oğlum ben yaptırdım hiçte birşey olmadı. Hatta çoğu doktor mutlaka yapılması lazım diyor.
monaroza88 hhghjk ilk dozunu yaptırdım. Ağızdan damla şeklinde oluyor. İkinci dozunu da 20 Kasım’da yaptırıcam. Hiç yan etkisi olmadı.