Ben birkaç gün önce balyaj yaptırdım ama Çok kötü oldu saçıma paket attılar ve cila yaptılar sadece çok fazla turunculuk var ayrıca pigmentasyon işlemi için ayrıca para istendi bana çok gelince yapmadım. Sorum şu balyaj işleminde sadece paket ve cila mı yapılıyor?