arasbek Merhaba bebişleriniizi nasıl uyutuyorsunuz acaba bir de emziğe alıştıranlar nasıl başardınız 🌸
gokce_yekta arasbek bazen memede uyuyor bazenleri emzirip emzik ile kendi uyuya kalıyor emziği de ilk doğduğunda vermiştim öyle alıştı aslında alıştı da denmez çok zor alıyor midesi bulanıyor
ikiprensesbebiss arasbek 4. Ayda anca aldı canım hep öğürürdü ve sonrasında hep emzikle uyuttum Suan 1 yaşında yine emzikle uyuturum
kivancmamii arasbek 2 aylik benim de bebegim aynı durumdayız.philips avent emzikleri var tutmuyor hiç. Damaklı olan bibs sipariş ettim bakalım inş onu tutar. Memede mayışınca kucağımda sallayarak pişpiş yapıyorum öyle uyuyor. Keşke beşiğine koysam daha dalmadan ama alışamadık ona maalesef
arasbek gokce_yekta benim kızım da öyle veriyorum kısacak gibi oluyor ben de alıştırmak istiyorum ama nasıl alışacak bilmiyorum
gokce_yekta arasbek ilk uyandığında altını aldığım an ağlıyor malum emmeden aç olduğu için o anda verebilirsiniz öyle deneye deneye alışır belki
dann kivancmamii ayyy tutarsa cevap yazabilir misiniz bizdede avent var ve tutturamıyorum , bibs anatomik baktım bende şimdi tutarmı çok kararsızım
rdvncsl Sadece anne sutu alan 2 ay 13 günlük bebeğim gece uykusu max. 3 saat . Nadiren 4 saat uyudugu oluyor ama genelde 2 3 saate bir uyanip emmek istyor. Acaba normal mi ? Sizin bebeğiniz geceleri max. Kaç saat uyuyor. ?
yelizmol kivancmamii merhaba bebeğiniz aldığınız emziği tuttu mu acaba benim bebeğim de tutmuyo birkaç emzik denedim ama nafile
nutellla Benimki de 2 ay 7 günlük, en başta kendi kendine tuttu emziği. Ama emzik tuttuğu halde uykuya o kadar zor dalıyor ki bazen ayağımda sallıyorum bazen kucağımda piş pişliyorum bazen de ana kucağında uyuyor, nadiren kendi kendine uyuyor
merveipkknn Kizim 2 ay 11 gunluk son iki gune kadar kendi kendine yatakta agzinda emzikle uyurdu yada kucakta ufak pispis yaparak ama suan canimi aliyor uyuyana kadar ve uyumuyor kucak sevmeyen cocuk kucaktan inince aglayip uyaniyor🥲 emzigide dogdugunda hissettim sevecek diye eve gelince hemen verdim ve emdi sadece uykuya geciste kullaniyorum