Gerçekten bıktım artık yaklaşık 10 gündür bez sızdırıyor hem de saat 3 4 civarı. Değiştirince bebeğimin uykusu dağılıyor haliyle. Molfix kullanıyodum prima denedim aynısını yaptı. Oğlum yüz üstü uyuyor genelde sebebi bu mudur bilemiyorum ne yapmalıyım